Varför jag kan lägga till superkvinnan på mitt cv

För att jag på enbart 30 minuter duschade, vände upochner på lägenheten och gick från andra världskriget till hemmafru-städat, diskade all min disk, hängde upp alla kläder, sminkade mig, tände ljus, fixade is, fönade håret och lyckades välja kläder. Säg någon annan som hade hunnit med det?
Att jag dessutom sen kunde häva rödvin och screwdrivers en hel kväll och ändå hålla mig snygg, det är bara plus i kanten.

Gårdagens samtal kretsade kring tjejer och varför dom är svin. Hela tiden kunde jag bara tänka på en sak.
Vet ni varför det är så underbart att vara tjej? Det spelar ingen roll om vi dumpat eller blir dumpade, det är alltid synd om oss. Vi kommer alltid ses som offret bara vi spelar våra kort rätt. Loves it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0