Så påverkas JAG av hotet

Har ni hört att dom tänker spränga mitt älskade köpcenter? Jag blir så jävla arg. Retro-affären kan kvitta. Den kan ni lika gärna blåsa bort, skulle aldrig sätta på mig någon annans gamla trasor ändå, men Filippa K?? Snälla snälla bombmän, kan ni ta tillbaka eran bomb så jag kan shoppa som vanligt igen?
Jag har känt mig så hämmad hela dagen. Var tvungen att göra naglarna på Avenyn istället och där är dom minsann inte alls lika generösa med godiset. Sen var jag tvungen att gå i Din sko, Lindex och Kappahl för att stilla mitt begär efter juveler. Va? Förstår ni hur hemskt mitt liv är? Tur jag inte har utväxt denna helgen i alla fall. Tänker minsann aldrig byta frisör. Tänk om det blir fel? Då kan jag lika gärna ställa mig mitt i Nordstan och vänta på laddningen.
GAAH! Kan vi få det här överstökat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0