En söndag

Äntligen kan man shoppa igen. Inte för att jag lyckades hålla mig helt. Idag fick jag ändå hem vinsten på fyra påsar. Rekord tror jag! Har aldrig haft så lite med mig hem. Vem bryr sig om löneghelg eller inte? Mitt kreditkort är minsann inte beroende av nån inkomst.
Har ni firat Halloween? Herregud jag har minsann firat. Önskar dock att jag hade sett det här tidigare så jag hade kunnat få inspiration av Paris. Hon är så fin! (Men är det en bullmage vi ser??? Tjockis)
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article8049701.ab
Dom säger att man avslöjas av färgen på bhn, så jag var tvungen att köpa en i varje färg. Warrick ska minsann få en överraskning nästa gång han kommer. Vad tror ni? Hudfärgat eller rött? Bäst att ta en promenad (puh) så han gillar vad han ser med. Ingen mat denna veckan inte!

Tiesto - Speed Rail (Official)


Ni ska få en låt med som avslut på helgen.
Vi hörs snart igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0