En helt ny värld

Jag vaknade upp i morse, som en helt ny människa. Det kan vara klubbhuset, det kan vara för att jag fick sova en hel natt för första gången på ett sekel MEN det kan också bero på det här. Jag har nu alltså insett att jag måste kämpa hårdare för att få min pojkväns uppmärksamhet. Får han vantarna på ett Star Wars-spel så är det ju kört för mig. Nu är det ju tur för mig att det fått så dålig kritik, men jag tror ändå han kan sitta och gråta av lycka bara till introt.
Så ja, jag startade morgonen på gymmet, ska äta äcklig gröt till frukost och sen sminka mig som om jag vore naturligt skön. Kanske svänga inom H&M och införskaffa en kappa, nu är det ju enklare än någonsin att klä sig som en prinsessa.

Som en bra start på morgonen vill jag ge er Salomon Burke, må han vila i frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0