Dagen efter rödvin

Igår var hemskt trevligt! Getostfyllda champinjoner till förrätt, risotto och svärdfisk till varmrätt. Gud så gott! Notan hann jag inte ens se innan Warrick hade betalat, naww. 10% dricks vet ni väl? Men man kan ju förstå varför vissa inte kan ge dricks... Eller äta ute för den delen heller. Synd om er! Jaja, huvudet mår ju sådär efter allt rödvin. Warrick har åkt hem också. Men han kommer tillbaka om två veckor igen , såklart.
Nåja, nu ska jag till stan och få manikyr. Jag är sugen på blåa naglar, det är hett just nu. Sen kanske jag måste köpa nya skor, har redan använt alla skor och jag är trött på dom. Suck.
Hoppas ni har en fin dag allihopa!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0