underkläder till min man

Jag hade faktiskt planerat att ligga naken i en säng med Warrick nu. Istället vaknar jag med tungt huvud och ingen Warrick. Han missade tåget. Så jag ringde alldeles gråtandes till pappa och bad han lösa situationen. Svag som han är för gråtande döttrar (tur han bara har en) så bokade han en taxi så om lite drygt fyra timmar är han väl framme, min älskling. Har beställt mat som bör levereras lagom till ankomsten med. Fetaostfyllda biffar med potatisnåt och nån sås. Åh som jag har längtat efter sex. Han ska äntligen få se mina nya underkläder... Hoppas han inte läser här innan dock. Han vet nämligen inte att jag köpt. Eller jag sa att dom var slut. (fast rent logiskt borde han ju fatta att jag alltid är först ut så inget hinner ta slut, men jaja ibland tänker han inte helt enkelt) Men så köpte jag dom och nu ska jag minsann visa han vad craving är.
Mer behöver ni inte veta!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0