Thank god friday is over

Jag är så jävla sur va. Så j.ä.v.l.a sur. Det blir inte tre klänningar. Det blir en. En. Förstår ni? Det är som att födas med 4 fingrar. Eller en fot. Eller ett halv hjärta.
Min pappa är en jävla ragata. Ett monster. Ett hjärtlöst svin. Han har stängt krediten på ett av mina kort. Betalat av den och stängt den. HUR kan man göra så? Det är som att ta min ena lunga, eller skära av min högra tumme. Varför köpte du inte en pistol till mig istället? Mitt liv är definitivt över. Imorgon är det jag som tar över vodkan. Han ska minsann få hitta mig på sjukhus, inse att jag är hans allt och ge tillbaka mig min kredit. Tro mig, det här ska han få ångra.

Kvällen fram tills beskedet var fin. Vi bakade hjärtformade kakor och piroger och drack vin. Vet inte vad jag skulle göra utan vin. Gud så gott! I morgon är äntligen festen. Gud så kul! Ska ha en långklänning har jag bestämt. Fan så snygg jag kommer vara. Hoppas ingen blir avis och kastar tomat på mig. HA!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0