Sno en lagmedlem i en gren

Jag hade en hektisk dag igår. Jag är upprörd! Juanita vägrar komma tillbaka, lika bra att hon fick sparken. ILLOJALITET är inte uppskattat. Så jag fick plocka upp mina egna kläder från golvet. Men mitt i all röra hittade jag en lapp. Jag misstänker att den är från den person som orsakat röran. Juanita kanske? Isåfall, är hon med i maffian? Är det kodspråk? Ska jag kanske polisanmäla? Var det kanske JAG som var målet? Borde jag söka vittnesskydd? Jag klarar inte av denna stress. Måste ut och shoppa. Vågar ju inte ens vara hemma. Ska ringa pappa med och be om lite extra pengar. Ska jag spendera hela dagen i affärer måste jag ju ha ett lite tjockare konto. Det får han ju förstå... Det är mitt LIV vi pratar om.
Aja, kära läsare. Om vi inte hörs mer så har jag förmodligen blivit kidnappad. Jag blir lite ledsen när jag tänker på det. Hur ska jag kunna rocka en Lanvin-klänning i en mexikansk håla? Iofs, knäckebröd och vatten kan vara bra för figuren kanske. Anyways, pappa kan alltid betala lösensumma. Det kommer lösa sig. Misströsta inte! Fast, kanske borde bättra på manikyren och pedikyren och göra ansiktbehandling innan. Man vet ju inte hur länge det kan dröja igen. Och packa en väska... En nödsituationsväska. Det kan dom ju inte bara neka mig. Ja nu hinner jag inte mer. You know the drill. Ring polisen om jag inte kommit tillbaka inom 2 dagar. Eller, söndag åtminstone, för då måste jag möta Warrick på stationen. Och på lördag är festen så då kan dom absolut inte ha hunnit nappa mig.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Laila

haha rolig lapp :P

2010-11-18 @ 22:28:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0