pappa är så blåögd

Hej, jag kom hem igår men jag orkade inte skriva till er. Jag hade faktiskt viktigare saker för mig. Dans, dans, dans.
Något jag skulle behöva idag är verkligen en ansiktsbehandling. Och pedikyr kanske. Det borde jag unna mig. Och en sån här. Som kan sköta allt i lägenheten idag. Jag orkar då verkligen inte städa eller diska.

Jag köpte en så himla fin sängkappa när jag var iväg, den passar alldeles perfekt till mina sidenlakan och övriga möbler. Kan inte fatta att jag har så bra smak?? Borde bli inredningsdesigner eller något. Ja det ska jag nog bli...

Anyways, vi har badat jacuzzi och smuttat på bubbel och käkat jordgubbar. Sen föreslog pappa att vi skulle plocka svamp men då skrattade jag bara åt honom. Vilken fjant. Plocka svamp? I Blahnik's? TROR inte det pappsen. Så han fick snällt gå ut själv medan jag och mamma klickade hem lite saker på nätet. Sen bjöd min lilla skogshuggare till far, på kantarelltoast. Mmmm!
http://fashion.elle.com/.a/6a00d834527a7669e20115720deca0970b-800wihttp://fashion.elle.com/.a/6a00d834527a7669e2011570aaad46970b-800wihttp://www.hotshoesus.com/images/Manolo%20Blahnik%20Boots%20Black%20Leather%20Boots.jpghttp://www.eurshoes.com/images/manoloblahnik/Manolo-Blahnik-Fold-Over-Black-Leather-Boots.jpg


Och på tåget hem råkade jag ut för den värsta vagnen tror jag. Där var en gammal tant som ställde sig i gången och utförde aerobics eller nåt sånt. Stretchade och höll på en hel station. Varför? Sen städade hon allas platser och flyttade säkert 4 gånger mellan olika säten. Jag var livrädd hela resan.

Och just det, jag ska byta efternamn och förnamn, vet ni hur man går tillväga? Jag har ett mycket coolare i åtanke. Herregud vad känd jag kommer bli.

Kommentarer
Postat av: nadia

SVAR: Jag har själv jobbat på en organistation i åtta år. Jag har hyfsad koll på vilka man inte borde skänka sina pengar till. Stället jag har skänkt till har ett 90-konto, vilket garanterar att åtminstone en del av pengarna går dit dom ska. Sen anser jag att deras sätt att jobba är bättre en många andra hjälp organistationers. Denna organistation jobbar för att människor ska kunna bli självförsörjande, vilket är bättre i längden än att skicka dit en påse ris.



Har föresten läst några inlägg i din blogg. Är den ironiskt skriven, är den ganska rolig. Om den är på allvar, är den rolig bara för därför..

2010-11-07 @ 21:07:25
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0