Medium

Jag vaknade med ett ryck idag! Jag hade en uppenbarelse i natt (alltså jag tror jag ska satsa på en karriär som spåkvinna, jag kan alltid känna på mig vad som ska hända!!) som är så självklar att jag inte fattar att jag tänkte på det tidigare. Jag vet varför pappa vägrar ge mig pengar till Lanvin-klänningarna. Det är för att han tänker ge mig pengarna jag bad om för någon månad sen till en bröstoperation!!! SÅ självklart!!!! Han vill ju inte att jag ska köpa klänningar som jag sen inte kommer kunna ha. Åh vilken omtänksam pappa jag har.


Jaja jag vet att jag glömt säga det till er men jag ville inte säga något förrän pappa gett klartecken. Nu har han ju inte SAGT det men jag fattar ju att det är så det ligger till. Bara för han sa nej först betyder ju inte det att han inte vill överraska mig med en julklapp i finaste silikon. ÅH gud. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Ska genast ringa honom och säga att jag vet hans hemlighet och att det är lika bra att jag får den i förskott, så att jag ändå kan vara där på lanseringen av Lanvin och köpa en klänning som passar mig perfekt. Åh, dags att börja kolla på nya bh och trosor, och framförallt, tuttar!!!
http://www.toonpool.com/user/3073/files/silikon_valley_389085.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0