Lanvin <3 Kneesha

Har drömt mardrömmar i natt om kollektionen. Drömde att en lila drake jagade mig i en galleria så att jag fick rycka åt mig sakerna längs med vägen jag sprang. Draken var hög som ett hus och heltokig. Sen på slutet ställer hon sig framför ingången till H&M. Precis då släpper dom kollektionen och jag kommer inte in. Det var den värsta mardröm jag varit med om. Jag skrek och skrek och skrek och när jag vaknade skrek jag fortfarande.
Sen ringde jag pappa och bad honom om en tidig julklapp sådär i slutet av november. För jag jobbade ju trots allt en dag för hans skull. Nu såg han det inte så såklart, så mardrömmen fortsätter. Får nöja mig med att jag trots allt får lön för den dagen jag jobbade. Det räcker alldeles säkert till en av klänningarna i alla fall! Sen så kommer banken sponsra mig med resten, det är jag säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0