Kärlek och vad man gör för den

Det här med bonde söker fru alltså.... Hur sjutton kan det bli svartsjukedrama i LADAN!? Vem fan går ens in i ladan? Jag blir äcklad och kräks. Bajs på fötterna. Stank i håret. Finns det nåt shampoo som hjälper mot det ens? Stackars tjejer. Dom måste söka sig till bönder för att hitta en man. Det förstår jag. Med dom skorna, dom frisyrerna och dom kjolarna. Snälla har ni någonsin ens hört talas om Dolce? Kanske har dom hört att bönder har gott om pengar, nawww. Tack gode gud för min far, då slipper jag gifta mig med en stinkbomb. Warrick hade aldrig haft en chans om han inte var från finaste Söder i Stockholm. Aldrig en chans alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0