Inbrott???

Jag måste haft inbrott under natten för det ligger saker över hela golvet. Jag är säker på att dom var ute efter mina skor. Typiskt att vi just sparkat Juanita... Kläderna mår inte bra av att ligga på golvet. Måste ringa pappa och be han hjälpa mig, eller kanske fråga Juanita snällt om hon bara vill jobba en dag extra.. Åh Gud. Återkommer när jag kommit ur sängen. Tror jag blivit sjuk för huvudet är så tungt och kroppen så trött. Annars hade jag givetvis tagit hand om röran själv. Det är bara tråkigt när man måste plocka upp efter någon annan!!! Igår var mycket trevligt iallafall. Mycket vin mycket film och mycket bak. Sen var taxin såklart seg hem så jag kom inte i säng förrän tre! Tur man är ledig! Vi hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0