hejdå tjockis gå och borsta tänderna

Herregud vad jag har inte haft tid mer er senaste tiden. Men så när jag äntligen (mitt hektiska liv till trots) får sätta mig ner och läsa Aftonbladet så slås jag ju av märkliga rubriker. Hon blev av med magen, diabetesen och blev rik på köpet. Jag kan förklara det hela mycket enkelt och tänker inte skylla ett dugg på tur. Magen blev hon av med för att jag tvivlar på att någon i det här landet vill vara tjock och hon helt enkelt tog sitt förnuft till fånga. Diabetesen blev hon av med på köpet, tack vare hälsosammare livsstil. Att hon sen vann pengar är en present från karma. Tjockisar tar väldigt stor plats på den här planeten, så när hon gav utrymme för lite fler så belönades hon. Och sen så vet ni ju, laws of attraction... (känns som jag borde bli dietist, eller någon som åtminstone talar om för folk att de ser för jävliga ut. Typ stylist. Ja det ska jag verkligen bli, det känns som ett yrke för mig!!)

När jag ändå är igång så kan jag ju tipsa ett par av er om det här... Det är väldigt många man pratar med i butik som bara stinker skit. Har du ens hört talas om min vän tandborsten? Och du kanske skulle ta och bleka lite? Gå lite oftare till tandläkaren. HUR fattig får man lov att bli egentligen? Tänderna ligger på prioriteringslistan. Om inte annat så för er som får gå hem ensamma från krogen; Gör nåt åt det, så ni äntligen kan få en natt fylld med sperma och orgasmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0