Hejdå juanita

Uppiggad av min upptäckt igår sprang jag till gymmet tidigt idag (nåja, inte frivilligt efter Warrick ansåg att det var hans uppgift att få upp mig i tid...) och körde ett extra hårt pass. Ja, jag sa till min PT att jag ville ta ut mig helt och han tog sig an uppgiften såklart. Det är därför han får betalt! Men han är lite korkad. Han förstår inte att jag måste smsa min pojkvän lite då och då. Det kan liksom inte gå en hel timma innan jag får prata med mitt hjärta igen?!! Så tog han min mobil ifrån mig och jag blev skitarg. Så nu ska jag be om en annan PT. En som förstår mina behov. Jag vill bli snyggare helt enkelt. Inte frihetsberövad.
Anyways, idag ska jag till stan och köpa nya underkläder. På söndag kommer han och då ska han få smaka på porr. Hihi, eller jag menar, vi ska mysa och då måste jag vara fin. I typ röda små tygbitar. Som kanske är lite genomskinliga. Och push-up. Såklart.

Sen ska jag till S och C, vi ska baka inför hennes födelsedagsfest som är på lördag. Åh jag kanske måste köpa mig en klänning till det också. Fast det hinner jag ju vilken annan dag i veckan som helst också.
http://2.bp.blogspot.com/_IYYUsF-sOg0/SICalbxW4wI/AAAAAAAAADU/ke_Zo65rVJo/s200/städerska+3.jpg
Min far kom med ett bisarrt förslag igår kväll också. Höll på att ta ut skillsmässa från honom. Han föreslog att vi kanske skulle sluta ha städerska hos mig, och på så sätt kanske spara pengarna till något bättre som ett körkort eller så. Vilken idioti! Han fattar ju ingenting. Hur kan han ha startat företag och tjänat miljoner på det när han inte visar särskilt stor kompetens inom utveckling och DUMMA JÄVLA FÖRSLAG?!
Bah. Jag har nog aldrig varit så arg på honom. Förstår han inte att jag är alldeles för upptagen för att plocka efter mig själv? Mitt schema är tajt som det är. Dessutom stökar jag inte ner så mycket. Jag är ganska ordentlig av mig. Jag kanske ska visa honom. Ja det ska jag. Jag ska minsann visa honom att jag inte behöver nån jävla Juanita hos mig. Ska ringa honom bums och så ska jag be att få dom pengarna han betalar henne istället. Då kan jag köpa ännu fler klänningar hos Lanvin. Eller kanske en ny väska. Och skor. Herregud jag kommer kunna köpa allt jag vill ha.

Åh, vi hörs sen, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Matilda Stävenborg

Hallådär! Jag skriver och lägger upp bilder om utbildningen som stylist/make up artist och gärna på saker jag tecknar själv. Kika gärna om det låter intressant!

2010-11-10 @ 00:00:20
URL: http://stavenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0