fint folk köar inte

Stackars ni som står nere i stan och köar för Lanvin just nu. Själv sitter man ju hemma med en kopp kaffe och iphonen. Min "manager" är nämligen nere på stan. Så om någon knackade dig på axeln och erbjöd dig en tusenlapp för att få gå före, då var det Bengt. Jag sa till honom att börja bakifrån och ge var och en varsin tusenlapp om han bara fick gå före dom. Tjejerna kommer ju tänka att dom kan lägga den där extra på en kjol eller nåt. Smart av mig va!! Hihi och pappa tror att jag ska ha pengarna till en make-up-kurs jag lovade att gå. Men jag anser ju att det här är viktigare. Sminka kan jag lära mig hemma, hallå jag är ju tjej?!

http://chic.se/wp-content/uploads/2010/10/Lanvin-HM-first-picture-434x325.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0