en händelserik dag i shoppingens tecken.

Hej älsklingar! Idag har varit en lång dag. Har varit i stan hela dagen, det har nämligen varit kanonrea på H&M vid kompassen. Vilket är min favorit av alla H&M i Göteborgs innerstad. Nedervåningen är full av den bättre delen av deras sortiment. Och idag (nu när pengarna är lite vilse) så fick man 100:- per 500:- man handlade för. Så jag tjänade praktiskt taget 600 kronor idag. Helt lysande! Ja och sen hamnade jag på NK och Filippa K. Sånt händer.

Imorgon ska jag åka hem till mamma och pappa. Det var längesen jag var och hälsade på men de bor ju trots allt i skogen så man kan ju förstå varför. Där finns ingen plats för klackar eller kreditkort. Inte har dom chailatte heller. Helt värdelöst. Ja och pappa vill ju inte släppa loss pengarna heller så jag tänkte att om jag kramas lite med dom i helgen så kommer det snart lossna. YAY ME! Måste komma ihåg att inte ta de allra nyaste kläderna, och ta något som pappa redan sett mig i (UÄK!!) så han förstår att jag verkligen behöver nya kläder.

Och så tränade jag i morse, helt underbart. Min nya PT är asrolig. Han säger att jag har fina biceps. Dom sitter nånstans på armarna iallafall, ni som inte vet. Ska alltid ha honom!!!!

Nu placerar jag mig i soffan och kollar på Sex and the City. Önskar jag var som Carrie och hade en egen kolumn som jag kunde skriva i när jag kände för det. Så perfekt. Puss på er!
http://images.mylot.com/userImages/images/postphotos/2230679.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0